Kävin elämäni ensimmäisen kerran kurssilla, joka liittyy koruiluun...siis ei voi sanoa muuta kuin että tykkäsin ihan sikana!! Hyvä ja osaava opettaja tietenkin piti vielä mielenkiintoa yllä vaikka olin välistä niiiiin pihalla.  En tiennyt kurssille mennässäni aiheesta mitään, mutta kurssiesittelyssä kun oli maininta KORU, se riitti mulle :-D ja eikö sekaan vaan...

Vahamuotin vääntöä:

2033647.jpg

Toiset olivat varustautuneet pienillä muovieläimillä tai kävyillä tms. meikäläinen vain pyöritteli silmiään, mutta kun tuli actionviikonloppu ni olin varautunut hyvin, monta vahamuottia vuoltuna ja väännettynä valmiina koetukseen.

Tässä muutaman kuva:

2033652.jpg2033658.jpg2033680.jpg

Olin kyllä varautunut ettei niistä suurin osa varmaan edes onnistu, tuli tuossa huomattua että tämä laji on "salatiedettä" = kukaan ei tiedä varmaa lopputulosta. Ja sekös vasta on meikäläisen mieleen!! Lopputulos kuitenkin oli se että 11 esineestä vain yksi epäonnistui täysin ja pistaasipähkinät ei jaksaneet palaa loppuun joten niihin jäi reiät, mutta mun mielestä ne on paljon mielenkiintosemmat rei-illä joten en laske niitä ollenkaan epäonnistuneiksi :-)

Eli nämä on siis valettu kaikki lopulta hopeasta:

2033642.jpg

nää on vieläkin jatkojalostamatta vaikka kurssi oli lokakuussa...noo eikös sitä sanota että hilijaa hyvä tuloo ;-D

Kurssista jäi niiin hyvä maku suuhun, että suositten sitä lämpimästi kaikille jotka vaan yhtään tuntevat sitä kohtaan jonkin moista kiinnostusta....IHMEESSÄ OSALLISTUKAA JOS ON MAHDOLLISTA!!! :-D

terveisin, alipaineihastuja :-)